Seyahat Risk Yönetimi ve Kurumsal Seyahat Güvenliği

26.01.2023 - 09:03:15

Dünya genelinde uygulanan aşı kampanyası sonrasında ülkeler tekrar sınır kapılarını açıp, kurumsal seyahatler yeniden hız kazanmasına ve firmalara yeniden yüz yüze görüşme ile büyüme frsatı vermiştir. Pandemi sonrasınsa Kurumsal Seyahat Güvenliği yeni bir anlam kazanmıştır. Pandemi öncesinde kurumsal seyahat güvenliği kriterleri arasında Savaş Bölgeleri, Doğal Afetler, Terör Alarmı, Grev ve Olumsuz Hava Koşulları gibi kriterleri sadece belirlirli yerler için söz konusu olup, seyahat risk yönetimi kuralları daha dar bir alan için değerlendiriliyordu. Pandemiden sonra bütün ülkeleri kapsayan, COVID 19 ülke giriş koşulları ve yerel uygulamalar seyahat risk yönetiminin artık temeli haline gelmiştir.

Seyahat Risk Yönetimi

37 yıllık deneyimimiz ile, seyahat öncesi, seyahat esnasında ve seyahat sonrasını kapsayan seyahat risk yönetimi hizmetimizlerimizden faydalanarak seyahat güvenliğinizin arttırılmasını sağlıyoruz.

Seyahat edilen bölgede olağanüstü bir durum yaşandığında 7/24 hizmet veren acil durum hattımız ve yerel partnerlerimiz seyahatde bulunan personelinize ulaşıp, acil durum önlemlerini alıp, gerekirse ülkeye geri dönüşünü sağlar.

Kurumsal Seyahat Güvenliği

Güvenli bir seyahat için, seyahat öncesi, seyahat esnasında ve seyahat sonrasında dikkate alınması gereken kriterleri sizin için değerlendirdik.

Kurumsal Seyahat Öncesi

Seyahat edilecek olan bölgenin risk haritasını çıkartıp, tarafınızdan belirlenen risk kriterlerine göre seyahatin uygun olup olmadığının kararlaştırın.

COVID19 kapsamında ülke giriş koşullarını (Aşı, PCR Testi, Karantina vs) ve seyahat edilecek olan bölgenin açık ve kapalı alanda uygulanan COVID 19 uygulamaları (Maske, Aşı ve/veya PCR Testi vs ) bilgisine sahip olun.

Uçak, Otel, Transfer, Kiralık Araba gibi hizmetlerinizi aynı acenteden satın alın. Olağanüstü bir durumda bu hizmetlerin aynı acenteden satın alındığı taktirde seyahat dataları daha hızlı toparlanıp seri bir şekilde aksiyon alınabilinir.

Seyahat dökümlerinizin birer fotokopisini alın yada fotoğafını çekin.

Havalimanı – Otel – Havalimanı transferinizi seyahate başlamadan netleştiririn.

Kurumsal Seyahat Esnasında

Erkenden havalimanına gidip check-in ve gümrük işlemlerinizi yaptırın.

Araba kiraladıysanız, uykunuzu aldığınızdan emin olun, emniyet kemerinizi bağlamayı unutmayın, ve mümkünse gece yolculuklarından kaçının.

7/24 erişebilirliğiniz çok önemlidir, cep telefon şarjınızın devamlı dolu olduğundan emin olun.

Otel varışınızda kıymetli eşyalarınızı odanızın kasasına kitleyin ve otelin acil durum kaçış yollarını öğrenin.

Tehlike anında mümkünse sakin kalıp kaçış yollarından tehlike bölgesinden uzaklaşıp, güvenli bir yere ulaşıp şirketiniz ve / veya acenteniz ile iletişime geçip durumunuz ve ihtiyaçlarınız hakkında bilgi verin. Tehlike anında güvenlik görevlilerin yönlendirmelerine uyun.

Kurumsal Seyahat Sonrasında:

Ziyaret etmiş olduğunuz bölgeyi ve konaklama yapmış olduğunuz oteli değerlendirip risk durumunu raporlayın. Kurumsal iş seyahatlerinizin planlanması için sizin hazırlayacağımız güvenlik paketin detaylarını öğrenmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Detaylı bilgi için info@vikingturizm.com.tr adresine mail atabilir, 0212 334 26 00 numaralı hattan bize ulaşabilirsiniz.

Kurumsal Konaklama yazımızı okumak için tıklayın

 

 

 

 

 

 

 

 

BİZE ULAŞIN

Seyahat Risk Yönetimi ve Kurumsal Seyahat Güvenliği hakkında daha fazla bilgi almak için bize ulaşın